۱۳۹۷ يکشنبه ۲۶ اسفند چاپ
با شعار «بریم شمالجنوبشرقغرب»:

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو آغاز شد

جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو  آغاز شد

اقتصاد میهن: شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) جشنواره خدمات نوروزی خود را آغاز کرد.این جشنواره به مدت ۲۱ روز و تا ۱۷ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکوپرس در این طرح دوهزار و ۳۱۴ مرکز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران آماده ارائه خدمات به هموطنان خواهند بود.مدیرعامل ایساکو درمراسم افتتاحیه جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: در این طرح ۲۶۴ نمایندگی تک شیفت و دو شیفت، بیش از ۱۷۳ فروشگاه مجاز، آماده ارائه خدمت به مشتریان هستند. همچنین ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از ۲۰۵۰ خودرو امداد، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه ثابت امدادی و کانکس در شهر‌ها و جاده‌های کشور فعال خواهند بود. علاوه بر این نزدیک به ۴۳۰۰ نفر از کارکنانِ ستادشرکت ایساکو، امدادخودرو و مرکز پاسخگویی ایران‌خودرو، طی این طرح در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خدمت رسانی خواهند کرد.

رضا حسینی افزود: همچون سنوات پیشین در شهر‌هایی که پیش‌بینی می‌شود مسافران بیشتری اقامت یابند، پایگاه‌های امدادی و کانکس‌ها علاوه بر نمایندگی‌های مجاز سطح شهر به هموطنان خدمت‌رسانی می‌کنند تا مسافران با خاطر آسوده از تعطیلات خود بهره‌مند شوند. همچنین پایگاه‌های ثابت امدادی در برخی مسیر‌ها و جاده‌های پرتردد به صورت شبانه‌روزی حضور یافته و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

وی ضمن اشاره به سفر‌های نوروزی خود در کنار جمعی از مدیران به منظور بازدید سرزده از برخی نمایندگی‌ها در سراسر کشور در ایام نوروز گفت: با راه‌اندازی و اجرای سامانه هوشمند BI و دریافت گزارش‌های آنلاین از خدمات ارائه شده در نمایندگی‌ها به مشتریان، کنترل و پایش بر خدمات شبکه به روز شده و این سیستم نوین، مکمل پایش‌های محسوس و نامحسوس اکیپ‌های نظارتی خواهد بود.مدیرعامل ایساکو با اشاره به این که نمایندگی‌های دو شیفت در ساعات نزدیک به تحویل سال نیز فعال هستند به دارندگان محصولات ایران‌خودرو توصیه کرد، پیش از آغاز سفر با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو در سراسر کشور، از صحت و سلامت خودروی خود اطمینان یابند تا سفری خوش و ایمن را پشت سر بگذارند.

حسینی در خصوص خدمت نوین شرکت امداد خودرو ایران نیز گفت: از اواخر اسفند ماه سال جاری دارندگان محصولات ایران‌خودرو می‌توانند برای ثبت «درخواست امداد» علاوه بر استفاده از اپلیکیشن ایساکو، ‏از دو روش جدید WEB APP و همچنین وب‌سایت شرکت امدادخودرو به آدرس www.۰۹۶۴۴۰.com استفاده کرده و از خدمات امدادی این شرکت بهره‌مند شوند.

وی گفت: دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد، دریافت راهنمایی و طرح پیشنهاد و یا انتقاد، صرفاً با شماره مرکز پاسخگویی به شماره ۰۹۶۴۴۰ ارتباط برقرار کنند و اطمینان داشته باشند که امدادگران و نمایندگی‌های کشیک در طول مسیر یاری‌رسان آن‌ها خواهند بود. وی خاطرنشان کرد: امدادخواهی از امداد‌های متفرقه ممکن است ضمن تحمیل هزینه‌های بالا، صدمات بیشتری به خودرو وارد کند و هموطنان را از ادامه سفر بازدارد.

گفتنی است، در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ناوگان امدادی این شرکت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امکان به دارندگان محصولات سایر شرکت‌های خودروسازی کشور نیز خدمات ارائه خواهند داد. لیست نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز در سایت این شرکت به آدرس www.isaco.ir قابل مشاهده است، همچنین سامانه همراه ایساکو (ایساکو اپلیکیشن)، نیز برای دریافت خدمات متنوع در اختیار هم‌میهنان است.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها