۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند چاپ
مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی نورالرضا خبر داد

ورود قطارهای ۵ ستاره نور به شبکه ریلی کشور/ ارائه خدمات فرست کلاس هواپیما در قطار

ورود قطارهای ۵ ستاره نور به شبکه ریلی کشور/ ارائه خدمات فرست کلاس هواپیما در قطار

اقتصاد میهن: مدیرعامل شرکت حمل ونقل ریلی نورالرضا با اشاره به ورود قطارهای ۵ ستاره این شرکت به شبکه ریلی، گفت: این قطارها به لحاظ کیفیت، امکانات و خدمات رفاهی آن معادل هواپیما برای فرست کلاس است.

احمدرضا صبری اظهار کرد: در سال های گذشته حمل ونقل ریلی را آغاز کردیم کارهای خوبی را انجام داده ایم اما با توجه به توصیه های راه آهن و تاکید بر 5 ستاره شدن موفق شدیم قطارهای جدید را وارد ناوگان کنیم. این قطارها به لحاظ کیفیت، امکانات و خدمات رفاهی آن معادل هواپیما برای فرست کلاس است.وی با بیان این که از رسانه ها می خواهیم مزیت های سفر ریل را بیان کنند، افزود: دو نوع از قطارهای نور برند 5 ستاره را دارند، البته بقیه قطارهای ما هم پتانسیل 5 ستاره شدن را دارند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی نور با بیان این که برای ورود 4 رام قطار 5 ستاره طی سال آینده به ناوگان نورالرضا برنامه داریم، تاکید کرد: در حال حاضر 2 رام قطار 5ستاره در مسیرهای کرجج-مشهد، تهران-مشهد، اصفهان-شیراز و اصفهان –مشهد داریم.صبری با بیان این که میانگین سن ناوگان نورالرضا حدود 5 سال است، گفت: برای دو رام قطار برای 5 ستاره شدن حدود 2.8 میلیارد تومان هزینه شده است.

  وی با اشاره به برنامه نهاد رهبری در دانشگاه برای سفر روج های جوان به مشهد مقدس، تاکید کرد: از سوی دیگر با توجه به آستان قدس رضوی برنامه ای با عنوان مبدا-مبدا دارد و از زائران تا مشهد پشتیبانی می کند، در این راستا امروز 600 زوج  جوان با قطارهای 5 ستاره نور به مشهد مقدس عزیمت می کنند.  وی ادامه داد: در قطارهای عروس نور به طور سمبلیک مراسم عقد برگزار می کنیم و در رستوارن سفره عقدی داریم که به صورت آنلاین در کوپه ها پخش می شود. مدیرعامل شرکت حمل ونقل نورالرضا همچنین از برنامه ریزی برای راه اندازی قطار عروس در مسیر اصفهان-مشهد خبر داد

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها