۱۳۹۷ دوشنبه ۲۰ اسفند چاپ
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران خبر داد

بهره برداری از 4 بازار میوه و تره بار تا پایان هفته / صادرات سیب و پرتغال تا ۱۵فروردین ممنوع شد

بهره برداری از 4 بازار میوه و تره بار تا پایان هفته / صادرات سیب و پرتغال تا ۱۵فروردین ممنوع شد

اقتصاد میهن: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه۴بازار تا پایان سال به مجموعه بازارهای میوه و تره‌بار اضافه خواهد شد، از توافق بر سر ایجاد سردخانه متمرکز برای نگهداری میوه خبر داد.

سعید راد، افزود: ساعت کار میادین در شب عید ۹صبح تا ۸شب و در روز ۲۹اسفند،تا ساعت ۶بعد از ظهر خواهد بود.اول و دوم فروردین میادین تعطیل هستند،از سوم تا پنجم فروردین فقط میادین مرکزی و از ۵ فرودین‌ماه همه میادین مشغول به کار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سازمان میادین میوه و تره بارمیوه‌جات حدود ۴۰تا ۳۵، حبوبات ۲۲ و فرنگی‌جات حدود ۳۰درصد تفاوت قیمت با بازار آزاد دارند، تصریح کرد: برای توزیع گوشت تابع سیاست دولت هستند و امروز گوشت داخلی را ۲۰درصد زیر قیمت عرضه می‌کنند.

راد در پاسخ به این سوال که چرا بر روی نوع فعالیت غرفه‌داران میدان مرکزی نظارت نمی‌شود اظهار کرد: در میدان مرکزی ما فقط شهرداریم و هیچ نظارتی بر روی غرفه‌داران نداریم،نظارت بر آن‌ها بر عهده اتحادیه بارفروشان است.راد همچنین با بیان اینکه مشتریانمان ۳۰درصد رشد پیدا کرده‌اند،گفت: این موضوع یا به دلیل مشکلات مالی مردم است و یا خدمات سازمان.همچنین برنامه  خرید آنلاین میوه ایجاد شده اما هنوز امکان خرید وجود ندارد. برای ایجاد سردخانه متمرکز نیز در حال توافق هستیم. او در پایان گفت که؛ صادرات سیب و پرتغال تا ۱۵فروردین ممنوع شده است و همچنین در حوزه تامین سبزیجات نیز این سازمان مشکلی ندارد.

کلید واژه‌ها:
دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها