به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، مدیرعامل بیمه دی با اشاره به رشد چشمگیر ابزارهای دیجیتال در فرآیندهای خدمترسانی، از عبور اپلیکیشن «دیدار» از مرز یک میلیون عضو فعال خبر داد و این موفقیت را گامی مهم در جهت ارتقای تجربه مشتری دانست.هادی عبداللهی، گفت: توسعه دیجیتال یکی از محورهای اصلی راهبردی ماست. امروز اپلیکیشن دیدار با بیش از یک میلیون عضو، نقش محوری در ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات الکترونیکی ایفا میکند.وی در ادامه با اشاره به راهاندازی باشگاه مشتریان بیمه دی افزود: باشگاه مشتریان با هدف ایجاد تعامل مؤثر، تقویت وفاداری و افزایش رضایت مشتریان راهاندازی شده و ظرفیتهای گستردهای را برای بهبود تجربه کاربران فراهم کرده است.عبداللهی همچنین با تأکید بر نقش خدمات پس از فروش در افزایش وفاداری مشتری، بیان کرد: هر چقدر بتوانیم در ارائه خدمات پس از فروش موفقتر عمل کنیم، امکان تبدیل مشتریان به سرمایههای ماندگار شرکت بیشتر خواهد شد.وی ابراز امیدواری کرد که با توسعه ابزارهای دیجیتال و خدمات نوآورانه، بیمه دی بتواند تجربهای متمایز و مطلوب برای مخاطبان خود رقم بزند.
از قابلیت های اپلیکیشن «دیدار» می توان به مواردی از جمله؛ «سفارشگیری آنلاین بیمهنامه»، «امکان تمدید آنلاین بیمهنامه شخص ثالث»، « استعلام نمره منفی گواهینامه»، «استعلام کدپستی در سامانه املاک و اسکان»، «استعلام قبوض خدماتی»، «امکان ثبت درخواست ارزیابی مجدد و ابطال پرونده درمانی» و … اشاره کرد.گفتنی است شرکت بیمه دی در بهار امسال با بالاترین میزان فروش و سهم ۲۷ درصدی از بازار ، شرکت اول بیمه ای کشور به شمار می آید و بالاتر از سایر شرکت ها قرار دارد.