۱۴۰۴ پنج شنبه ۱۲ ارديبهشت چاپ
دکتر ابراهیمی در مراسم تجلیل از یکصد مشتری برترتصریح کرد

مشتریان ارزنده ،عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه

مشتریان ارزنده ،عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان یکصدساله بانک سپه

اقتصاد میهن: طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران مناطق استان تهران و روسای شعب مستقل ممتاز از یکصد مشتری برتر بانک سپه به مناسبت یکصدسالگی این بانک تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن، در این مراسم دکتر ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از میهمانان و مشتریان و با اشاره به سالروز یکصدسالگی نخستین بانک ایرانی، نوآوری، نوسازی و پویایی را مهمترین ویژگی‌ سازمان‌های با عمر و قدمت بالا برشمرد.وی وجود مشتریان ارزنده را عامل تداوم و استمرار خدمات درخشان بانک سپه در طول یک قرن فعالیت خود دانست و اظهار داشت: نوشوندگی سازمان‌ها مستلزم همراهی مشتریان و شرکای خوب است که خوشبختانه بانک سپه از این نعمت بزرگ برخوردار است.مدیرعامل بانک سپه خاطر نشان کرد: نخستین بانک ایرانی در طول عمر یکصدساله خود حتی در مقاطع سخت اقتصادی و در شرایط طرح ملی ادغام، همواره حامی نظام اقتصادی و مردم بوده و مشتریان خود را فراموش نکرده است.مدیرعامل بانک سپه تصریح کرد: انسان‌های بزرگ، شرکت‌های موفق و پیشرفته را می‌سازند و شرکت‌های موفق عامل پیشرفت و اعتلای کشور هستند.

دکتر ابراهیمی با اشاره به نقش پررنگ بانک سپه به عنوان یکی از پیشرانان تحول دیجیتال در بانکداری امروز کشور گفت: بانک سپه در سال 1403 در تامین مالی مشتریان اقدامات بزرگ و موثری انجام داده و در راه‌اندازی سکوهای تامین مالی و حوزه بانکداری شرکتی و تجاری موفقیت‌های بزرگی کسب کرده است.وی اقدامات گسترده بانک سپه در حوزه بین‌الملل را شایسته تقدیر دانست و به حجم فعالیت‌های بانک در عملیات خارجی پرداخت.مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه حمایت‌ها و همراهی‌های مشتریان ارزنده بانک سپه مسئولیت ما را در ادامه راه خدمت‌گذاری دوچندان می‌کند، اظهار امیدواری کرد: با ورود نخستین بانک ایرانی به سده دوم حیات خویش با همراهی مشتریان وفادار و کارکنان پرتلاش، بانک سپه به افق‌های جدیدی ورود پیدا کرده و در مسیر پیشرفت و نوآوری با سرعت بیشتری حرکت کند.

عضو هیات عامل و معاون بانکداری شرکتی و تجاری نیز ، با اشاره به وقایع و رویدادهای تاریخ یکصدساله بانک سپه، گفت: نظام بانکداری ایران با تاسیس بانک سپه متولد می‌شود. این بانک در دوره‌ای پا به عرصه وجود گذاشت که کشور فاقد پول ملی بود و از اینرو یکصدسالگی بانک سپه مصادف با یکصد سالگی نظام بانکی کشور است.دکتر کشاورزیان نخستین اقدام بانک سپه را توسعه نظام بانکی در کشور بیان کرد و افزود: حدود 25 درصد از نقدینگی کشور در اختیار نخستین بانک ایرانی است، لذا بخش قابل توجهی از توسعه اقتصادی کشور طی یک قرن اخیر مرهون فعالیت‌ها و اقدامات این بانک بوده است.وی در ادامه با اشاره به نقش بانک سپه در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: بانک سپه طی حیات یکصدساله خویش همواره در صف مقدم خدمت به مردم قرار داشته و وظایف خویش را به درستی و به نحو مطلوب انجام داده است.دکتر کشاورزیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بانک سپه طی ده‌های در حوزه‌های اقتصادی و توسعه‌ای کشور، گفت: مشتریان از ارکان اصلی بانک هستند و بانک سپه به شرکا و مشتریان خود افتخار می‌کند.

در ادامه این مراسم، تعدادی از مشتریان نمونه بانک در سخنانی به ارائه تجربیات خود در فعالیت‌های اقتصادی، تعامل و همکاری با بانک سپه پرداختند و اقدامات، خدمات و تسهیلات این بانک را در پیشبرد اهداف اقتصادی خود موثر و تعیین‌کننده عنوان کردند. در پایان این مراسم نیز مدیرعامل و اعضای هیات مدیره با اهدای لوح از یکصد مشتری برگزیده بانک تقدیر به عمل آوردند.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک توسعه صادرات ایران بانک رفاه بانک تجارت بانک سینا بانک ملی موسسه ملل بانک صادرات ایران
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها