لذا، بانک پاسارگاد برای پیشگیری از تضییع حقوق مشتریان گرامی، سرویس «استعلام چک توسط دارنده آن» را در برخی از سامانهها و درگاههای غیرحضوری خود، پیادهسازی نموده است؛ بر این اساس، مشتریان گرامی پیش از پذیرش چک بهعنوان ذینفع، میتوانند با بهرهبرداری از سامانهها و درگاههای غیرحضوری به شرح زیر، از ثبت صحیح ذینفعان چک توسط صادرکننده، اطمینان حاصل فرمایند:
سامانه بانکداری مجازی بانک پاسارگاد (VBank): در خصوص چک کاغذی از مسیر منوی خدمات چک- خدمات مشترک- تأیید چک و در خصوص چک دیجیتال از مسیر منوی خدمات چک- خدمات چک دیجیتال- کارتابل چک دیجیتال؛
دستگاههای خودپرداز و خودگردان (CRS): منوی سایر خدمات- مدیریت چک (صیاد)- استعلام چک- استعلام دارنده چک؛
گفتنی است مرکز اطلاعرسانی بانک پاسارگاد با شماره تماس۸۲۸۹۰-۰۲۱ و سامانه پاسارگپ (چت آنلاین بانک پاسارگاد) آماده پاسخگویی به مشتریان محترم در این زمینه میباشند. مشتریان ارجمند جهت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانند به تارنمای این بانک به نشانی https://bpi.ir مراجعه فرمایند.