۱۴۰۳ يکشنبه ۲ ارديبهشت چاپ
معاون وزیر صمت اعلام کرد:

حمایت تمام قد ایمیدرو از فولاد خوزستان/ خشم دشمن از عملکرد موفق شرکتهای فولادی باعث افتخار ماست

حمایت تمام قد ایمیدرو از فولاد خوزستان/ خشم دشمن از عملکرد موفق شرکتهای فولادی باعث افتخار ماست

اقتصاد میهن: رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پس از اعلام تحریم های جدید علیه شرکت فولاد خوزستان گفت: با همراهی شرکت های معدنی و صنایع معدنی از شرکت فولاد خوزستان حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا در پیامی با اعلام حمایت خود از شرکت فولاد خوزستان افزود: بیش از چهار دهه، ایران در شرایط تحریم‌های ظالمانه غرب و استکبار قرار دارد و از تهدید تحریم ها، فرصت های بی شماری برای ایران اسلامی ایجاد شده است.وی با بیان اینکه، رژیم کودک کُش و آپارتاید اسرائیل پس از ناکام ماندن در پاسخ به حمله پهپادی و موشکی ایران اسلامی، دست به اقدامات مذبوحانه زده و هم‌ پیمانان اروپایی و آمریکایی با تحریک این رژیم جعلی، دست به تحریم شرکت فولاد خوزستان زده‌اند، گفت: بدینوسیله اعلام می داریم خشم دشمن از عملکرد موفق شرکت های فولادی باعث افتخار ماست و همان‌گونه که شرکت فولاد خوزستان در گذشته همواره در کنار سازمان ایمیدرو بوده است، ما نیز شرکت فولاد خوزستان را تنها نگذاشته و این شرکت را بیش از پیش حمایت خواهیم کرد.

* تحریم‌های ظالمانه هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت

در همین رابطه رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان  نیز در پیامی با محکوم نمودن تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت فولاد خوزستان گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا با تدابیر از پیش اندیشیده شده، هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت. رضا طاهری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: از دیرباز آمریکا و هم پیمانانش با تحریم های ظالمانه و فشار بر جمهوری اسلامی ایران، سعی بر فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی داشته اند. اما این نکته حائز اهمیت است که تحریم اقتصادی، شکننده‌تر از اقتصاد ملی ماست؛ اقتصاد ملی ما می‌تواند تحریم را شکست دهد، کما اینکه در دوره های گذشته نیز با درایت و تدبیر و آینده نگری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت بلند مردم عزیز بر مشکلات فائق آمده ایم. امروز نیز جهادگونه و با اراده مستحکم، تحریم را شکست می‌دهیم و شکست تحریم، شکست آمریکا و هم پیمانان مستکبرش است. یقینا مقابله با تحریم های ظالمانه، آمریکا یک سیلی دیگر از ما خواهد خورد.وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مجاهدان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، از جان خود گذشتند تا حتی یک وجب از خاک کشور بدست بیگانه نیفتد، مسئولان و کارکنان شرکت فولاد خوزستان نیز، امروز با تکیه بر توان داخلی و اندیشه‌ی نیروی انسانی متعهد و متخصص و انقلابی از پای ننشسته و با توکل به خداوند متعال بار دیگر بر تحریم‌ها پیروز خواهیم شد.

شایان ذکر است وزارت خزانه‌داری امریکا  روز گذشته از تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داده و به طور ویژه به تحریم شرکت فولاد خوزستان (فخوز) اشاره کرده است. این گزارش حاکیست،  دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری امریکا در خبری اعلام کرد که علاوه بر برنامه پهبادی ایران، صنعت فولاد و شرکت‌های خودروساز کشور را در واکنش به حمله بی‌سابقه به اسرائیل تحریم می‌کند.در همین راستا این دفتر پنج شرکت فعال که قطعات موردنیاز تولید را برای شرکت فولاد خوزستان (فخوز) تامین می‌کنند و یا محصولات نهایی این شرکت را می‌خرند نیز تحریم می‌کند.در این گزارش، فولاد خوزستان یکی از بزرگ‌ترین فولادسازان ایرانی معرفی شده است. در گزارش وزارت خزانه‌داری امریکا همچنین آمده است: بخش فلزات در ایران سالانه میلیاردها دلار درآمد برای این کشور خلق می‌کند و بیشتر این درآمد از صادرات فولاد حاصل می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها