۱۴۰۳ يکشنبه ۲ ارديبهشت چاپ

طلب ۲ هزار میلیارد تومانی بیمه دی از بنیاد شهید

طلب ۲ هزار میلیارد تومانی بیمه دی از بنیاد شهید

اقتصاد میهن: مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی ، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های دکتر قاضی‌زاده ریاست بنیاد، حدود ۲ هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد میهن از روابط عمومی بیمه دی؛ صفی‌خانی گفت: ولی این موارد، مانع از ارائه‌ی خدمات مطلوب بیمه دی به عزیزان ایثارگر در سراسر کشور نشده است. به طوری که در سال ۱۴۰۲ جامعه هدف روزانه ۷۰ هزار و سالانه ۲۴ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی داشته‌اند. ضمن این‌که بهبودی در پرداخت‌ها صورت گرفت. به طوری که کلیه‌ی مطالبات مراکز درمانی تا اول دی‌ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است.صفی‌خانی با تأکید بر تسریع در روند پرداخت خسارت به خانواده‌های ایثارگری نیز بیان داشت: اسناد درمانی مستقیم ایثارگران ظرف مدت ۲۵ روز پرداخت گردیده است و تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد به ۱۰۷۰۰ مرکز افزایش داشته که نسبت به سال ما قبل آن بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. خوشبختانه حسب دیدار اخیری که با ریاست محترم بنیاد داشتیم، ایشان از عمکلرد بیمه دی قدردانی کردند و اعلام نمودند که رضایت‌مندی عمومی جامعه هدف به طور محسوسی افزایش یافته است.

دیدگاه کاربران

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

بانک سینا بانک تجارت بانک صادرات ایران فولاد خراسان بیمه ملت موسسه ملل بانک ملی
پربیننده‌ترین
آخرین خبرها